پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
رویداد انتقال تجربه فرصتی برای هم‌افزایی

رویداد انتقال تجربه فرصتی برای هم‌افزایی

- 1402/07/25

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان، برگزاری نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری را فرصتی برای هم‌افزایی پارک‌های علم و فناوری کشور عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل پارک علم و فناوری خراسان، حسینعلی اخلاقی‌امیری گفت: نشست انتقال تجربه در حوزه تجاری‌سازی فناوری با حضور معاون فناوری و نوآوری وزارت عتف و مدیران پارک‌های علم و فناوری کشور و مدیران توسعه بازار و تامین مالی پارک‌های علم و فناوری ایران روزهای 26 و 27 مهرماه در پارک علم و فناوری خراسان برگزار خواهد شد.

وی افزود: از مهمترین برنامه‌‌های پیش رو در این نشست، موضوع استفاده از ظرفیت کارگزاران برای تامین مالی و ارتباط سرمایه گزاران و سرمایه پذیران است که در پنل تخصصی تامین مالی فناوری از زوایای مختلف به آن پرداخته خواهد شد.

معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان تصریح کرد: در ادامه این نشست و در روز دوم بازدید از مجموعه‌های فناور از زیست بوم استان تکمیل کننده این رویداد خواهد بود.  

وی ادامه داد: مسلما این نشست‌ها باید ادامه پیدا کند و خوشبختانه پارک‌های کشور از این موضوع استقبال خوبی داشتند. امیدواریم با حمایت وزارت عتف و معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری شاهد برگزاری برنامه‌های مشابه در سطح کشور باشیم و پارک‌ها بتوانند با انتقال تجربه و اشتراک‌گزاری ظرفیت‌های خود، رشد و توسعه خوبی را در حداقل زمان ممکن داشته باشند تا شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

دانلود پیوست خبر حسینعلی اخلاقی امیری حسینعلی اخلاقی امیری
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.